loading...
جک بلاگ
m.o بازدید : 11 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

امسال قرار است جولان بدهیم /دل را ب امید جنس ارزان بدهیم

پولی که برای زانتیا می دادیم/ باعشق برای رینگ پیکان بدهیم

 

 

گفتم غم تو دارم گفتا چشت در آید/گفتم ک ماه من من شو گفتا دلم نخواید

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد/گفتا هوای گرمیست آه آه عرق در آمد

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد/گفتا برو به سویی تا گل نی درآید

گفتم زمان عشرت دیدی ک چون سر آمد/گفتاکه ای وای دیر شد داد مامان در آمد

 

 

  چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا/من کدام جوراب پوشم ک دهد بوی تو را

 

 

دوست دارم کثاف /لعنت به اون قیافت

 

 

کار هر مرد نیست با زن ماندن / مغز خر می خواهد و صبر خفن

 

 

درس خواندن در جوانی مشکل است /علت آن دختران خوشگل است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بنظر شما ایران در مسابقات لیگ جهانی والیبال در مقابل تیم ملی کوبا به چه نتیجه ای خواهد رسید؟
    تصاویر با حال
      

    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 176